The Cult – Choice of Weapon (2cd, digibook) – 2012

Tej płyty miałem nie mieć – całkowity przypadek. Będąc na wycieczce klasowej nie mogliśmy pominąć oczywiście galerii handlowej, w tym przypadku Echo (Kielce). W tym czasie akurat była promocja, że na każdym paragonie, z każdego sklepu w galerii jest kod, który można zeskanować   w czytniku i sprawdzić wygraną – 50 zł lub 100 zł w bonie. Okazało się, że jeden z posiadanych przeze mnie paragonów (pozdrowienia dla McDonalda) to właśnie bon na 50 zł (do zrealizowania w większości sklepów w galerii). Niefortunnie otrzymałem go jakieś 10 minut przed zbiórką, przez co nie miałem wiele czasu na wybór kupionej rzeczy. Oczywiście poszedłem do empiku, jednak nie było w nim żadnej płyty, którą miałbym na liście płyt do kupienia. Akurat tą okładkę płyty „Choice of Weapon” kojarzyłem – była ona na stronie głównej sklepów rockserwis.pl i fan.pl. Miłość digibooków zwyciężyła i bon zrealizowałem w taki oto sposób.

A muzyka? Jest to dość klasyczne, dość mocne gitarowe brzmienie. Może nie do końca mój klimat, jednak mogę powiedzieć, że słucha się nowej płyty The Cult przyjemnie.

Digibook zawiera dodatkową płytę z 4 utworami, które nie znalazły się na standardowym wydaniu. Arty są średnio spójne, miejscami nawet dość kiczowate.

Ocena albumu: 2

The Cult - Choice of Weapon Digibook
Okładka
The Cult - Choice of Weapon Digibook
Prezentacja
The Cult - Choice of Weapon Digibook
Pierwsza kopertka na płytę
The Cult - Choice of Weapon Digibook
Druga kopertka na płytę (z tyłu)
The Cult - Choice of Weapon Digibook
Książeczka
The Cult - Choice of Weapon Digibook
Książeczka
The Cult - Choice of Weapon Digibook
Książeczka
The Cult - Choice of Weapon Digibook
Książeczka
The Cult - Choice of Weapon Digibook
Tył
Barcode / Kod kreskowy 5903427875471
Wytwórnia Cooking Vinyl / Mystic Art
Nr. Katalogowy – / MYSTCD 207
Wydawnictwo zawiera 24 stronicowy digibook, 2 płyty
Ocena Ocena za wydanieOcena za wydanie
Digibook mniejszego typu, fajnie wygląda, aczkolwiek w środku arty są zbyt chaotyczne, a farba w kilku miejscach się „wykropkowała” na biało
Skomentuj

