Arid – Under the Cold Street Lights (cd+dvd, digipak) – 2010

Nie martwcie się. Zespoły na „A” powoli mi się kończą 😉 Arid poznałem przez wokalistę – Jaspera Steverlincka, który udzielił się gościnnie na jednej z płyt Ayreonu. Zaimponował mi jego głos na tyle, że postanowiłem sprawdzić jego macierzystą kapelę. Okazało się, że 3 panów gra sobie w niej pop-rock, bez jakichś większych komercyjnych sukcesów. Ale jak widać mam to wydawnictwo, więc mi się spodobało – przyjemne, łatwe w odbiorze kompozycje, jednak każda inna. No i rewelacyjny głos Steverlincka. Co ciekawe płytę bardzo ciężko dostać, a mojej edycji nawet nie ma w rozpisce na discogs; zaś wersja w jewelcase’ie jest sprzedawana za bagatela, 20 euro.

Co do samego wydania muszę powiedzieć, że to bardzo fajny digipak (2 traye i książeczka schowana z boku okładki). Trochę koli w oczy nalepka naklejona na płytę (jest sporych rozmiarów). Design jest dość spójny, ale bez większych rewelacji. Ta wersja płyty posiada dodatkowe DVD z całym koncertem (notabene bardzo dobrym, choć z trochę „rodzinną” atmosferą).

Arid - Under the Cold Street Lights CD+DVD
Przód
Arid - Under the Cold Street Lights CD+DVD
Prezentacja i książeczka
Arid - Under the Cold Street Lights CD+DVD
Pierwszy płat digipaka
Arid - Under the Cold Street Lights CD+DVD
Zawartość całego wydawnictwa
Arid - Under the Cold Street Lights CD+DVD
Tył digipaka i książeczki
Arid - Under the Cold Street Lights CD+DVD
Książeczka
Arid - Under the Cold Street Lights CD+DVD
Książeczka
Arid - Under the Cold Street Lights CD+DVD
Książeczka
Arid - Under the Cold Street Lights CD+DVD
Książeczka
Barcode / Kod kreskowy 5414939098734
Wytwórnia [PIAS] BENELUX
Nr. Katalogowy 735.A007.033
Wydawnictwo zawiera 3 – panelowy Digipak, 16 stronicową książeczkę, płytę
Ocena Ocena za wydanieOcena za wydanie
Skomentuj

