Katatonia – Viva Emptiness (cd, digipak) – 2004

„Viva Emptiness”. Z tą płytą mam pewien kłopot. Kupiłem ją ze względu na zafascynowanie Katatonią no i oczywiście klimatyczną okładkę (tak, tak, Travis Smith, tak, tak). Jednak co do samej zawartości płyty mam dość mieszane odczucia. Wydaje mi się dość nijaka, a na pewno nie tak wyrazista jak inne dzieła szwedzkich smutasów. Dość banalne teksty i mało rozbudowane kompozycje nie wypadły zbyt wybitnie. Być może to tylko moje, bardzo subiektywne odczucia, gdyż widziałem sporo recenzji pozytywnych. Ale jest to płyta Katatonii, do której wracam najrzadziej.

Posiadam wersję płyty w 2-płatowym digipaku. Może wielkością nie robi wrażenia, ale arty Travisa Smitha to klasa sama w sobie i choćby dla nich warto mieć tą płytę, szczególnie że była dość tania.

Katatonia - Viva Emptiness
Przód
Katatonia - Viva Emptiness
Tył
Katatonia - Viva Emptiness
Środek i płyta
Katatonia - Viva Emptiness
Książeczka
Katatonia - Viva Emptiness
Książeczka
Katatonia - Viva Emptiness
Książeczka
Katatonia - Viva Emptiness
Tył książeczki
Barcode / Kod kreskowy 801056710321
Wytwórnia Peaceville
Nr. Katalogowy CDVILED103
Wydawnictwo zawiera 2-płatowy digipak, 12 stronicową książeczkę, płytę CD
Ocena Ocena za wydanie

Skomentuj

