Linkin Park – Meteora (cd, jewelcase) – 2003

Naprawdę ciężko będzie mi ocenić tę płytę, którą to kupiłem używaną za grosze… i to głównie z sentymentu. Kiedyś słuchałem tej grupy całymi dniami… Nastąpiło jednak we mnie pewne przesilenie, tak mocne, że do nie chcę się zbliżać do tego zespołu. Ale kurczę, musi być w nich coś, co przyciąga…

Pierwszy raz zobaczyłem książeczkę po dobrych kilku latach słuchania dokonań grupy. I zrobiła na mnie wrażenie… Brudna i undergroundowa sztuka uliczna pełną gębą. Brawa. Aż dziwne, że dzisiejszy Linkin Park to wręcz zaprzeczenie tego…

Ocena albumu: 3+

Linkin Park - Meteora
Przód
Linkin Park - Meteora
Bok
Linkin Park - Meteora
Środek
Linkin Park - Meteora
Książeczka
Linkin Park - Meteora
Książeczka
Linkin Park - Meteora
Książeczka
Linkin Park - Meteora
Książeczka
Linkin Park - Meteora
Książeczka
Linkin Park - Meteora
Tył
Barcode / Kod kreskowy 093624844426
Wytwórnia Warner Bros Records
Nr. Katalogowy
Wydawnictwo zawiera Jewelcase, 40 stronicową książeczkę (!), płytę
Ocena Ocena za wydanieOcena za wydanie
Skomentuj

