Radiohead – OK Computer (cd, jewelcase) – 1997

Tutaj opisuję wersję w opakowaniu Jewelcase – spójrz także na reedycję w boxie – w tym miejscu.

Jeden z moich ulubionych zespołów wraz ze swym (chyba) najbardziej znanym dziełem. Zanim jeszcze skusiłem się na kupno wersji BOX – w moje ręce wpadła wersja w jewelcase – za niewielkie pieniądze. Jak się okazuje… jest to pierwsze wydanie. Coś mi się wydaje, że EMI przesadziło trochę z nakładem. Płyta muzycznie jest znakomita pod każdym względem, a oprawa graficzna też została zrealizowana z rozmachem. Chociaż książeczka jest identyczna jak w wersji „box”.

Wydawnictwo nie jest już w moim posiadaniu, podarowałem je jako prezent.

Ocena albumu: 5

Radiohead - OK Computer
Przód
Radiohead - OK Computer
Bok
Radiohead - OK Computer
Środek
Radiohead - OK Computer
Książeczka
Radiohead - OK Computer
Książeczka
Radiohead - OK Computer
Książeczka
Radiohead - OK Computer
Książeczka
Radiohead - OK Computer
Tył
Barcode / Kod kreskowy 724385522925
Wytwórnia EMI / Parlaphone
Nr. Katalogowy CDNODATA 02
Wydawnictwo zawiera Jewelcase, 24 stronicową książeczkę, płytę.
Ocena Ocena za wydanieOcena za wydanie
4 myśli nt. „Radiohead – OK Computer (cd, jewelcase) – 1997”

    1. Hmm, to dość dziwne, w końcu zespół jest bardzo lubiany. Na Last.fm w większości masowych grup wspina się na pierwsze miejsce.
      No ale nikogo do niczego nie trzeba zmuszać 😉 W każdym bądź razie ja jestem wielkim fanem.

      1. Wiem wiem, że lubiany ale ja czasem lubię iść pod prąd;) Chociaż muszę przyznać, że bardzo podoba mi się to gitarowe szarpnięcie przed refrenem w Creep:)

Skomentuj

